Całkowity czas oczekiwania na zamówienie jest sumą czasu wysyłki oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki.

 

dpd Odbiór Kurier DPD

1. W trakcie składania zamówienia, prosimy o podanie adresu dostarczenia paczki.
2. Gdy zamówienie zostanie wysłane, będziesz poinformowany o tym osobnym mailem.
3. Dostawa do domu trwa zazwyczaj 1 do 2 dni robocze, licząc od chwili nadania paczki.

 

paczka w ruchu Odbiór paczki w kiosku RUCHu - Paczka w RUCHu

1. W trakcie składania zamówienia, prosimy o wybór kiosku, w którym chcesz odebrać paczkę.
2. Gdy zamówienie zostanie wysłane, będziesz poinformowany o tym osobnym mailem.
3. Dostawa do kiosku RUCHu trwa ok. 3-6 dni roboczych, licząc od chwili nadania paczki.
4. Gdy paczka dotrze do wybranego kiosku RUCHu, otrzymasz SMS z kodem, umożliwiającym odbiór przesyłki.
5. Na odbiór paczki masz 5 dni, licząc od chwili otrzymania SMS-a.
6. Zamówienia odbierane w RUCH-u muszą być opłacone z góry drogą elektroniczną (np. karta kredytowa, ePrzelew).

 

odbiór w punkcie Odbiór paczki w punkcie - odbiór na stacji, w żabce, ruch itd

1. W trakcie składania zamówienia, prosimy o wybór punktu, w którym chcesz odebrać paczkę. Może to być stacja paliw, żabka, kiosk ruchu itd
2. Gdy zamówienie zostanie wysłane, będziesz poinformowany o tym osobnym mailem.
3. Dostawa do punktu odbioru trwa zazwyczaj 1 do 2 dni robocze, licząc od chwili nadania paczki.
4. Gdy paczka dotrze do wybranego punktu, otrzymasz SMS z kodem, umożliwiającym odbiór przesyłki. Prosimy nie zapomnieć o zabraniu dowodu tożsamości.
5. Na odbiór paczki masz 7 dni, licząc od chwili otrzymania SMS-a.

 

poczta polska kurier 48 Poczta Polska - kurier 48
1. W trakcie składania zamówienia, prosimy o podanie adresu dostarczenia paczki.
2. Gdy zamówienie zostanie wysłane, będziesz poinformowany o tym osobnym mailem.
3. Dostawa do domu trwa zazwyczaj 1 do 2 dni robocze, licząc od chwili nadania paczki.
4. Paczka zostanie dostarczona przez przez kuriera pocztex 48 a jeżeli kurier nie zastanie Cię pod wskazanym adresem, pozostawi awizo.
5. Na odbiór paczki na poczcie masz 14 dni. Prosimy nie zapomnieć o zabraniu dowodu tożsamości.

 

paczkomaty inpost Odbiór paczki w Paczkomacie Inpost 24/7
1. W trakcie składania zamówienia prosimy o wybór konkretnego paczkomatu, w którym chcesz odebrać paczkę.
2. Gdy zamówienie zostanie wysłane, będziesz o tym poinformowany osobnym mailem.
3. Dostawa do paczkomatu trwa zazwyczaj 1 do 2 dni robocze, licząc od chwili nadania paczki.
4. Gdy paczka dotrze do wybranego paczkomatu, otrzymasz email oraz SMS z kodem, umożliwiającym odbiór przesyłki.
5. Na odbiór paczki masz 48 godzin, licząc od chwili otrzymania SMS-a. W przypadku nieodebrania przesyłki trafi ona do najbliższego oddziału InPost Paczkomaty, gdzie poczeka przez kolejne 3 dni.
6. Zamówienia odbierane w Paczkomatach InPost 24/7 muszą być opłacone z góry kartą płatniczą lub ePrzelewem

 

Nr konta bankowego do wpłat za zamówienia:

Alior Bank 22 2490 0005 0000 4500 5148 0695

 

FORMY PŁATNOŚCI

1. Płatność za pobraniem gotówką przy odbiorze towaru

2. Przedpłata przelewem bankowym online

3. Przedpłata poprzez płatności PayU, Tpay (przelew online, karty płatnicze)

 

UWAGA
Prosimy pamiętać, iż rezygnacja (nieodebranie paczki) z zamówionej przesyłki pobraniowej wiąże się z opłatą ponoszoną przez klienta w zależności od wybranej formy dostawy. Prosimy o przemyślane dokonywanie zakupów.

Podstawa prawna:

Prawo handlowe oraz K.C

Nieodebranie przez klienta przesyłki pobraniowej może narazić sprzedawcę na poniesienie dodatkowych kosztów, jak chociażby odesłanie paczki od klienta z powrotem do sklepu. Aby zabezpieczyć się przed przykrymi konsekwencjami nieodebrania przesyłki, sprzedawca może skorzystać z następujących rozwiązań:

Umownego prawa odstąpienia – czyli zastrzec (na podstawie art. 395 k.c), że obu stronom przysługuje odstąpienie od umowy, gdy druga ze stron nie wykonuje należycie warunków umowy w ustalonym terminie (np. nie odbiera rzeczy należącej do niego). W tej sytuacji sprzedawca powinien podać termin, w którym konsument powinien zapłacić za towar. Gdy określony termin minie, a zapłata nie będzie dokonana, sprzedawca może złożyć oświadczenie od odstąpieniu od umowy. Sprzedawca wciąż zachowuje prawo domagania się od klienta naprawienia szkody wynikłej z niewykonania zobowiązania, czyli głównie kosztów nieodebranej przesyłki.

Zastrzeżenia własności rzeczy sprzedanej – sprzedawca może zastrzec, że przeniesienie własności następuje dopiero po zapłacie ceny, a więc dana rzecz, będzie stanowiła własność konsumenta dopiero wtedy, gdy za nią zapłaci. Jeśli konsument nie zapłaci za towar w umówionym terminie, wtedy właścicielem danej rzeczy wciąż pozostaje sprzedawca.

Produkt dodany do listy życzeń